Autotesztek

HTML doboz



Friss topikok

Címkék

1.4 (1) 15 (1) 16 (1) 2.0 (2) 30 (1) 4x4 (1) 500 (1) 541L (1) alegjobbhybrid (1) bajor (1) Berline (1) Bmw (1) Bmw1 (1) Bmw 3ajtós (1) bőg a motor (1) C-Zero (1) C4 (1) Citroen (1) Citroёn (1) Collection (1) Commonrail (1) Dacia (1) dCi (3) DI-D (1) Duster (1) EVO (1) Fiat (1) fiat5001.4pop (1) Ford (1) franciavas (3) futómű (1) hybrid (2) igényes (1) Impreza (1) infiniti (1) Infiniti M35h (1) IPA (1) japan (1) Ka (1) kicsikocsi (1) kisbajor (1) Lancer (1) Lancia (1) Mini (1) Mitsubishi (2) Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D (1) Navara (1) Nissan (1) One (1) Outlander (1) Panda (1) Platinum (1) Pop (1) premiumhybrid (1) Prius (1) renault (1) Renault (1) renault fluence (1) STi (1) Subaru (1) teszt (1) Toyota (1) Túrdódiesel (1) úthiba (1) V6 (1) vs. (1) VTi (1) WRX (1) X (1) Címkefelhő

Archívum

HTML doboz

  www Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás

HTML doboz

Reklám

HTML doboz


Címkék

1.4 (1) 15 (1) 16 (1) 2.0 (2) 30 (1) 4x4 (1) 500 (1) 541L (1) alegjobbhybrid (1) bajor (1) Berline (1) Bmw (1) Bmw1 (1) Bmw 3ajtós (1) bőg a motor (1) C-Zero (1) C4 (1) Citroen (1) Citroёn (1) Collection (1) Commonrail (1) Dacia (1) dCi (3) DI-D (1) Duster (1) EVO (1) Fiat (1) fiat5001.4pop (1) Ford (1) franciavas (3) futómű (1) hybrid (2) igényes (1) Impreza (1) infiniti (1) Infiniti M35h (1) IPA (1) japan (1) Ka (1) kicsikocsi (1) kisbajor (1) Lancer (1) Lancia (1) Mini (1) Mitsubishi (2) Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D (1) Navara (1) Nissan (1) One (1) Outlander (1) Panda (1) Platinum (1) Pop (1) premiumhybrid (1) Prius (1) renault (1) Renault (1) renault fluence (1) STi (1) Subaru (1) teszt (1) Toyota (1) Túrdódiesel (1) úthiba (1) V6 (1) vs. (1) VTi (1) WRX (1) X (1)

Leírás

Reklám

Reklám

Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D

2012.07.09. 13:49 - tothlajos

Címkék: 2.0 japan Mitsubishi Outlander DI-D Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D 541L Túrdódiesel

outlander1.jpgNem azért írunk állandóan Mitsubishikről, mert lefizettek minket, vagy mert Mitsubishi fanok vagyunk, hanem egyszerűen csak így jött ki a lépés. Amúgy pedig pont jó, mert hamarosan közzé tesszük a Citroen C-Crosser tesztünket is, ami kívül-belül egy az egyben Outlander, a motort kivéve.

Az autó külsőre nagyon egyezik a Citroen C-Crosser és a Peugeot 4007 formájával. Az autó valahol félúton van a robusztus kombik és a terepjárók között. Az előző Outlanderhez képest nagyon sokat változott az autó külseje és belseje. Jó döntés volt az autó orrát az új L200-tól kölcsönözni, a hátulján pedig megjelennek a Grandis-os stílusjegyek a LED-es hátsó fényforrások formájában, csak itt nem karácsonyfaszerűen van kétoldalt elhelyezve a ledsor. A nagy kerékjáratok, a domború ívek egyaránt dobnak a megjelenésén.outlander2.jpg

Az autó belseje egy kicsit komorra sikerült a fekete és szürke anyagok miatt. A kormány formája az elmegy kategóriába sorolandó, az órák dizájnosak lettek, a műszerfal átlátható, az ülések pedig kellő kényelmet és oldaltartást biztosítanak. Mindenképpen jó dolog, hogy magasan ülünk és átlátunk a forgalom felett. Ez az, amit én annyira szeretek a SUV-okban és a terepjárókban. A nagy tükrök és a magas üléspozíció – valamint az, hogy látom a kocsi orrát – megnyugtat és azt az érzetet kelti bennem, hogy nagy vagyok és nem fognak velem szemétkedni, ha bekéreckedek a másik sávba 2 autó közé. Vagy pont ezért fognak? :) Na mindegy.
A Rockford Fosgate hifi, hasonlóan a CX-7 Bose hangrendszeréhez határtalanul jól szól. Neki sincsen kulcsa, kulcskártya a zsebben azt jónapot’.

outlander3.jpgAz új Outlanderben egy kétliteres, 1968 köbcentis, 310 Nm-es turbódízel motor dolgozik, ami már 1750-es fordulatszámon leadja nyomatéka maximumát. Viszont elég hangos a kotyogós dízel, a hangszigetelést nem tudnák kellőképpen megoldani. 10,8 másodperc alatt van százon, végsebessége 187 km/h, önsúlya 1700 kg. 6 sebességes manuális váltónk van, ami jó fogású és rövid úton jár, amúgy pedig automatával nem is lehet rendelni. Elől-hátul 16 colos tárcsafékek vannak, melyek mesterien szabályozhatók. A futómű kiröhögi a budapesti kátyúkat és nem büntet minket sem az utastérben, sem a kormányon. A bőrözött kormány amúgy kellően vastag, jó fogású, és kitűnően irányítható vele az autó.

Alapesetben elsőkerék meghajtású(2WD) az autó, de a középen található csavarható gombbal könnyedén kapcsolhatunk összekerékhajtást(4WD), akár menet közben is. A LOCK funkciót csak összekerékhajtásban használhatjuk, elsősorban sárban, télen lehet hasznunkra, amikor az összes kerekünk kipörög és már-már azt gondolnánk, hogy nincs kiút. Csak átállítjuk a gombot LOCK állásba és meglepő módon az autó kimászik a “bajból”.

outlander4.jpgA csomagtér 541 L, kedvünk szerint bővíthetjük még egy üléssorral. Okos ötlet, hogy a csomagtartó fedele alatti karosszériaelem (hasonlóan az L200-as hátsó platójának a fedeléhez) lehajtható, ezzel megkönnyítve a rakodást.

Ami tetszett:

  • Megnyerő forma
  • Jó futómű és kezelhetőség
  • Pontos sebváltó
  • Állat hifi

Ami nem tetszett:

  • Hangos motor
  • Nem rendelhető automata váltóval

A bejegyzés trackback címe:

https://autotesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr864637847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása