Autotesztek

HTML doboz



Friss topikok

Címkék

1.4 (1) 15 (1) 16 (1) 2.0 (2) 30 (1) 4x4 (1) 500 (1) 541L (1) alegjobbhybrid (1) bajor (1) Berline (1) Bmw (1) Bmw1 (1) Bmw 3ajtós (1) bőg a motor (1) C-Zero (1) C4 (1) Citroen (1) Citroёn (1) Collection (1) Commonrail (1) Dacia (1) dCi (3) DI-D (1) Duster (1) EVO (1) Fiat (1) fiat5001.4pop (1) Ford (1) franciavas (3) futómű (1) hybrid (2) igényes (1) Impreza (1) infiniti (1) Infiniti M35h (1) IPA (1) japan (1) Ka (1) kicsikocsi (1) kisbajor (1) Lancer (1) Lancia (1) Mini (1) Mitsubishi (2) Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D (1) Navara (1) Nissan (1) One (1) Outlander (1) Panda (1) Platinum (1) Pop (1) premiumhybrid (1) Prius (1) Renault (1) renault (1) renault fluence (1) STi (1) Subaru (1) teszt (1) Toyota (1) Túrdódiesel (1) úthiba (1) V6 (1) vs. (1) VTi (1) WRX (1) X (1) Címkefelhő

Archívum

HTML doboz

  www Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás

HTML doboz

Reklám

HTML doboz


Címkék

1.4 (1) 15 (1) 16 (1) 2.0 (2) 30 (1) 4x4 (1) 500 (1) 541L (1) alegjobbhybrid (1) bajor (1) Berline (1) Bmw (1) Bmw1 (1) Bmw 3ajtós (1) bőg a motor (1) C-Zero (1) C4 (1) Citroen (1) Citroёn (1) Collection (1) Commonrail (1) Dacia (1) dCi (3) DI-D (1) Duster (1) EVO (1) Fiat (1) fiat5001.4pop (1) Ford (1) franciavas (3) futómű (1) hybrid (2) igényes (1) Impreza (1) infiniti (1) Infiniti M35h (1) IPA (1) japan (1) Ka (1) kicsikocsi (1) kisbajor (1) Lancer (1) Lancia (1) Mini (1) Mitsubishi (2) Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D (1) Navara (1) Nissan (1) One (1) Outlander (1) Panda (1) Platinum (1) Pop (1) premiumhybrid (1) Prius (1) Renault (1) renault (1) renault fluence (1) STi (1) Subaru (1) teszt (1) Toyota (1) Túrdódiesel (1) úthiba (1) V6 (1) vs. (1) VTi (1) WRX (1) X (1)

Leírás

Reklám

Reklám

Infiniti M35h GT Premium

2012.05.23. 09:02 - tothlajos

Címkék: hybrid infiniti Infiniti M35h alegjobbhybrid premiumhybrid

Tavaly, szinte észrevétlenül egy új japán hibridhajtású prémium limuzin lépett piacra, az Infiniti M35h. Méretét meghazudtoló, káprázatos menetteljesítményekre képes, miközben kíméli a pénztárcát és a környezetet. Mutatja, milyen jó is lehet egy hibrid autó. A műfaj titkos ásza, csak ezt még kevesen tudják róla.

Az Infiniti olyan a Nissannak, mint a Lexus a Toyotának; az első osztályú minőséget, kényeztetést, és egyedi megoldásokat kereső vásárlókat szolgálja ki. Immár az Infiniti is rendelkezik hibrid modellel, amelyre érdemes nagyon odafigyelni. A kecses, mindössze 0,26-os alaktényezőjű M35h limuzinban sokkal többen megnézik az embert, mint egy Audiban vagy egy Mercedesben. Ez az autó Magyarországon kuriózumnak számít, s nem mellesleg az egyik legszebb, legméltóságteljesebb japán cirkáló. 4945 milliméteres hosszával és 1,5 méteres magasságával tiszteletet parancsol, az autóstársak előzékenyek vele szemben.

infiniti.JPGAz utastér a 2,9 méteres tengelytávnak köszönhetően az egyik legtágasabb a kategóriában, a második sorban egyenesen fejedelmiek a körülmények. A bőrfotelekbe belesüpped az ember és pillanatok alatt el tud lazulni. Egy kezemen meg tudom számolni, hány olyan limuzinban ültem eddig, amelyben ennyire kényelmes lett volna a hátsó ülés és ekkora a tér. Elöl érdekes módon kisebb méretűek a fotelek, mint várnánk, egy 190 centiméter magas sofőr már alacsonynak, kisméretűnek titulálná őket. Az M35h fényűzésben és a közérzetet javító, illetve kényeztető felszerelések tekintetében azonban az élvonalhoz tartozik. Gyönyörű, illatos és finom tapintású a bőrkárpit, igényes a kőrisfabetét, s a kezelőszervek kivitele is minőségi. Az ülés és a kormány kiszálláskor engedelmesen hátrahúzódik, az ülések fűthetők és szellőztethetők, van kormányfűtés, az automata légkondicionáló pedig tisztítja a levegőt és semlegesíti a szagokat.

A műszerfal kialakítása egyedi és kifejezetten stílusos, átláthatósága azonban hagy kívánnivalót maga után. Eleinte keresgélni kell az alapfunkciókat és ki kell tapasztalni a multimédiás rendszer működését, aminek menet közben nem tanácsos nekiállni. A középső érintőképernyő túlságosan ismerős kommersz Nissan modellekből, grafikája pedig méltatlan egy ilyen autóhoz. A főműszer-árnyékoló két oldalán található funkciógombokat és a kormányoszlop alatt baloldalon csoportosított gombokat alapesetben kitakarja a volán. Jó dolog viszont, hogy a kormánykerékről egy billenőkapcsolóval és egy gombbal teljes mértékben vezérelhető a multimédiás rendszer. 

Az Infiniti M35h hibrid meghajtó rendszerének összteljesítménye 364 lóerő, és a teljes, tehát a tisztán elektromos üzemmódban is haladni képes (full) hibridek közül ez a legfürgébb a világon. Tehát az olyan úgynevezett mild hibrid modellek, mint a BMW ActiveHybrid 7 nem volt versenyben. (A mild hibrid villanymotorja jellemzően kis teljesítményű, így önállóan nem képes az autót mozgatni, csak kisegítő és energia-visszatermelő funkciója van). Az Infiniti 5,5 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet és negyed mérföldes távon sincs ellenfele (13,9 mp).

Az M35h a hibrid technika ellenére nem nehezebb a dízel változatnál, súlya körülbelül 1840 kilogramm, a gázpedál határozott lenyomására ezért úgy megindul, hogy a sofőrnek eláll a lélegzete. Én szabályosan megijedtem a benne lakozó őserőtől. A 3,5 literes V6-os benzinmotor 306 lóerőt és 350 Nm nyomatékot mozgósít, s erőteljes gyorsításkor a 68 lóerős villanymotor is besegít neki a maga 270 Nm-es nyomatékával. Ettől olyan hátba vágó az autó gyorsulása.

A bejegyzés trackback címe:

https://autotesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr564533180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása